مطهری: استعفایم جدی است/ رهبر: مشکلی برای طرح سؤال از رئیس‌جمهور نیست
خبرنگار فراری

مجلس - علی مطهری نمایشی بودن استعفایش را رد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده مردم تهران استعفایش را در اعتراض به عدم طرح سؤال وی از رئیس‌جمهور بعد از گذشت سه ماه مطرح کرده است. البته او این استعفا را یک ماه پیش به هیأت‌رئیسه داده بود.
مطهری در گفت‌وگو با خبرآنلاین با تأیید خبر استعفایش، نمایشی بودن آن را رد کرد و گفت: در این موضوع جدی هستم و معتقدم باید به آیین‌نامه مجلس عمل کرد.
در همین حال حجت‌الاسلام تقی رهبر رئیس کمیته داوری فراکسیون اصولگرایان با اظهار بی‌اطلاعی از استعفای مطهری به خبرآنلاین گفت: تا این لحظه که با شما گفت‌وگو می‌کنم از این موضوع خبر نداشته‌ام و به همین جهت باید این موضوع را در کمیته داوری طرح کنیم.
پیش از این مطهری قصد طرح سؤال از رئیس‌جمهور را داشت که بعد از جلسه وی با کمیته داوری فراکسیون اصولگرایان مطهری اعلام کرد طرح سؤال را به بعد از اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها موکول می‌کنیم.
عضو کمیته داوری فراکسیون اصولگرایان با اشاره به این موضوع، افزود: حتی بعد از گذشتن آن زمان بنده هم طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌ام. چراکه ما الزامی نمی‌بینیم که ایشان از این موضوع صرف‌نظر کنند. عده‌ای دیگر از نمایندگان هم طرح سؤال از رئیس‌جمهور را امضا کرده‌اند.
وی در پاسخ به اینکه فکر می‌کنید آیا مجلس با استعفای وی مؤافقت کند یا نه؟، نیز اظهار داشت: بعید است چون نماینده وظایفی دارد که باید انجام دهد و این حق آقای مطهری است و هیأت‌رئیسه هم در شرایطی که امکان طرح سؤال از رئیس‌جمهور فراهم است، باید آن را سریع‌تر اعلام وصول کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی برای طرح سؤال از رئیس‌جمهور نیست، افزود: حتی مقام معظم رهبری هم در دیدار خود با نمایندگان به این موضوع تصریح کردند که سؤال و استیضاح حق نماینده است و در حال حاضر هم هیچ مانعی برای طرح سؤال نیست ضمن اینکه این سؤال و جواب‌ها می‌تواند برای مردم و نمایندگان هم مفید باشد.



نظرات شما عزیزان:

رامین
ساعت8:23---21 مهر 1390
دوست عزیز من در حال رقابت با سایت های بزرگی هستم مثل میهن دانلود البته خیلی مونده من به اونا برسم ولی هم امارم نسبتا خوبه هم موضوعاتم جذابه تازه هروروز به روز میشه اگه می خوای منو لینک کن با تشکر تازه ادرس جدیدم اینه www.barfdownload.tk اگه دامنه ی .com .net.org org.خواستی بیا تو سایتم تو منوی بالا نوشته دامنه رایگان برو اونجا روی یکی از اون مربع ها کلیک کن بعد از اینکه ثبت نام کردی یادت نره همه فیلد هارو پر کنی بعد لینک بهت میده بزار تو وبلاگت بعد دو ماه به همون سایت سربزن وارد اکانتت شو بعد بهت یک دامنه رایگان میده (البته اگر سایتت بازدید داشته باشه)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

دل نوشته: با سلام من یه خبر نگار فراری هستم در این وبلاگ خبر ها جدید را ببینید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرنگاز فراری و آدرس kazem64.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.